  • Data: 2008-01-13 14:04:02
    Temat: Re: Czy klient moze zarządać wylaczenia monitoringu w sklepie?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Staszewski pisze:

    > Monitoring jest po to wlasnie zeby nikt nic nie kradl a jak ukradnie
    > zeby bylo wiadomo kto.

    Aha. Tylko jak przychodzi co do czego, to potem okazuje się, że
    monitoring akurat "przypadkiem" był remontowany ;)

    > A jak sobie wyobrazasz sytuacje np.
    > Mam salon z monitoringiem.
    > 1. Ty sobie do niego wchodzisz.
    > 2. Kazesz mi wylaczyc monitoring.
    > 3. Ja wylacam monitoring
    > 4. ktos inny kradnie w tym momecie cos ze sklepu.
    > 5. zatrzymuje was wszystkich w sklepie wraz z Toba jako glownego
    > podejrzanego.

    I idziesz siedzieć za bezprawne pozbawienie wolności.

    > Powiedz mi co ogranicza ta kamera ? przeszkadza Ci w chodzeniu ?
    > Przytlacza Cie ?
    > Czujesz sie osaczony ?
    >
    > Ok a czy jak idziesz chodnikiem to kazesz wszystkim przechodzacym obok
    > nie patrzec na siebie ?
    >
    > No bez przesady.

    ROTFL

    Nie załapałeś intencji Misia ;)

    To wątek-prowokacja będący najwyraźniej reakcją na moją uwagę, że skoro
    właściciel sklepu zakazuje fotografowania jego sklepu, to ja jemu
    zakazuję nagrywania mnie kamerą ;)