eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy klient moze zarządać wylaczenia monitoringu w sklepie? › Re: Czy klient moze zarządać wylaczenia monitoringu w sklepie?
  • Data: 2008-01-13 13:24:22
    Temat: Re: Czy klient moze zarządać wylaczenia monitoringu w sklepie?
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> writes:

    > Mis Puchatek napisał(a):
    >
    >> ale ma prawo wejsc do tego sklepu :)
    >
    > Takich sytuacji masz wiele. Dzwonisz na infolinię banku i jesteś
    > informowany, że rozmowa będzie nagrywana, a jeśli sobie nie życzysz to
    > powinieneś przerwać połączenie. I co możesz zrobić? Nic. Skoro dzwonisz,
    > to pewnie w jakieś sprawie. Jeśli się rozłączysz, to sprawy nie załatwisz,
    > a jak się połączysz ponownie, to usłyszysz tę informację ponownie. I jaki
    > masz wybór? Poza pójściem osobiście do banku, gdzie zapewne jest
    > monitoring :-)

    Po za tym nalepki z "ostrzeżeniem o monitoringu" mogą ułatwić w wielu
    przypadkach policji znalezienie miejsc gdzie "coś się mogło nagrać" :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    U wielu ludzi spokój jest odrętwieniem, wzruszenie wściekłością.
    -- Epikur (341-271 p.n.e.)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1