    From: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy klient moze zarządać wylaczenia monitoringu w sklepie?
    Date: Sun, 13 Jan 2008 14:16:39 +0100

    Mis Puchatek napisał(a):

    > No torche mnie bawisz. KAmery sa, ja zadaje pytanie pytanie "czy kamery
    > sa wlaczone" i ktos klamie "Nie! Wylaczonee!" ;)))

    Nawiązałem do Twojego postu, rozumiesz? Tobie chodziło o możliwość
    wyłączenia monitoringu, bo np. nie chcesz być rejestrowany. Nie
    wspominałeś nic czy przed wejściem do sklepu byłeś o tym poinformowany czy
    nie. Więc nie odwracaj kota ogonem. Poza tym ktoś Ci może powiedzieć, że
    kamery owszem są, bo zakładają monitoring, ale system jeszcze nie został
    uruchomiony. Dla mnie EOT, bo można wałkować temat bez końca.

    > Znaczy jak nie zostane poinformowany, ze jest monitoring a wejde i
    > zobacze kamery to mam si enei przejmowac,bo jest wylaczony? :)

    W którym miejscu napisałem, że "masz się nie przejmować" i "zakładać, że
    jest wyłączony"?

    chairon