eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy klient moze zarządać wylaczenia monitoringu w sklepie?Re: Czy klient moze zarządać wylaczenia monitoringu w sklepie?
  • Data: 2008-01-13 12:54:49
    Temat: Re: Czy klient moze zarządać wylaczenia monitoringu w sklepie?
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mis Puchatek napisał(a):

    > ale ma prawo wejsc do tego sklepu :)

    Takich sytuacji masz wiele. Dzwonisz na infolinię banku i jesteś
    informowany, że rozmowa będzie nagrywana, a jeśli sobie nie życzysz to
    powinieneś przerwać połączenie. I co możesz zrobić? Nic. Skoro dzwonisz,
    to pewnie w jakieś sprawie. Jeśli się rozłączysz, to sprawy nie załatwisz,
    a jak się połączysz ponownie, to usłyszysz tę informację ponownie. I jaki
    masz wybór? Poza pójściem osobiście do banku, gdzie zapewne jest
    monitoring :-)

    --
    Pozdrawiam
    chairon

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1