eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy klient moze zarządać wylaczenia monitoringu w sklepie? › Re: Czy klient moze zarządać wylaczenia monitoringu w sklepie?
  • Data: 2008-01-13 12:59:46
    Temat: Re: Czy klient moze zarządać wylaczenia monitoringu w sklepie?
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik chairon napisał:
    > Mis Puchatek napisał(a):
    >
    >> ale ma prawo wejsc do tego sklepu :)
    >
    > Takich sytuacji masz wiele. Dzwonisz na infolinię banku i jesteś
    > informowany, że rozmowa będzie nagrywana, a jeśli sobie nie życzysz to
    > powinieneś przerwać połączenie.

    Jestem o tym informowany.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > I co możesz zrobić? Nic. Skoro dzwonisz,
    > to pewnie w jakieś sprawie. Jeśli się rozłączysz, to sprawy nie załatwisz,
    > a jak się połączysz ponownie, to usłyszysz tę informację ponownie. I jaki
    > masz wybór? Poza pójściem osobiście do banku, gdzie zapewne jest
    > monitoring :-)

    O którym zostane poinformowany.




    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"
    A Puchatek wraz z ferajną używają sobie fajno,
    Pieprzą w Stumilowym Lesie, Aż się echo wkoło niesie.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1