  • Data: 2023-10-03 19:50:39
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To, że widzieli, wiadomo i nie ma co roztrząsać, tylko dlaczego w
    > pierwszej informacji pokazali zdjęcie a nie napisali?

    Pisałem JFowi. Moim daniem oficer prasowy pisał(a) notatkę i ją plus
    zdjęcie wrzucił na stronę "informatyk zakładowy". On pewnie nawet go nie
    widziała (albo się nie przyglądała bo po co?) tylko napisała to co jej
    powiedzieli policjanci obsługujący zdarzenie. Pytanie czemu ci
    policjanci jakoś zapomnieli wspomnieć o drugim samochodzie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!