  • Data: 2023-10-03 19:57:11
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 3 Oct 2023 19:19:40 +0200, Shrek wrote:

    > Od razu.

    > Tutaj też - przecież jak jechał bez koła ponad 200 metrów to ślady
    > zostawiał.

    Felga starta poważnie, ale moze te slady niewyrazne.
    Ewentualnie - wspólczynnik tarcia mniejszy niz dla gumy,
    a 140km/h dopuszczalne ...

    > Tak - ale on zadarł z państwem a nie zabił jakiś biedaków. Sądząc po tym
    > że była to zorganizowana akcja prześladowania przez różne niezależne
    > organy jak choćby... WKU zaintesowała się nagle jego samochodami to albo
    > za tym stał ktoś co najmniej w randze ministra albo służby. Bo przecież
    > to nie było tak że naczelnik lokalnej skarbówki nasyłał na niego
    > Wszelkie możliwe organy.

    Kto tam wie, w takiej małej miescinie.

    No ale wielka akcja była, a odsiedział az jeden dzien.
    I jeszcze mu odszkodowanie za ten jeden dzien dali.

    Jakby nie był bogaty, to by nie mial wplywowych przyjaciól,
    to ile by posiedział ?

    > Przy okazji organów - organem własciwym miejscowo jest... robert - może
    > go spytaj czy brał w tym udział:P

    No ... mozna spytac, ale jak cos wie, to pewnie woli nie mówic, i ja
    to rozumiem.
    Musimy poczekac na emeryturę :-)

    Albo ... Robercie - anonimowo :-)

    J.