  • Data: 2023-10-03 20:33:58
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.10.2023 o 20:07, J.F pisze:

    > Nie wiadomo, czy nie wspomnieli, czy sami jeszcze nie wiedzieli

    No jak nie wiedzieli jak na miejscy były dwa - jeden spalony drugi rozbity.
    > czy po prostu do notki nie był jej ten drugi potrzebny -
    > tam nikt nie zginął.

    Zwykle piszą o wszystkich które brały udział.

    > W kazdym bądź razie z tego nijak nie wynika, ze chcieli cos ukryc.

    Nie wynika że musieli chcieć. Wynika że można to podejrzewać. Zwłaszcza
    że potem prokurator też winy BMki nie widział mimo że po sieci latały
    nagrania. Dopiero jak przeniesiono do okręgówki (z jakiego powodu?) to
    ruszyło.

    Więc mozesz mieć swoje zdanie - ja mam swoje.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!