  • Data: 2023-10-03 19:41:18
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.10.2023 o 18:53, J.F pisze:

    > Siedzieli, jak wychodziłes od ochroniarza?
    > To ile policja ma na nich czekac?

    Jak już był sukces to zwinęli od ręki. Więc się da. Bez przesady - jak
    policja nie jest w stanie ustalić personaliów dwóch kolesi co co dzień
    siedzą na tym samym murku to znaczy że nic nie potrafią i do niczego się
    nie nadają. Zbyt bystrzy nie są ale nie róbmy z nich upośledzonych w
    stopniu znacznym.

    > Zrobili to co powinni, jest bus, są numery, trzeba odszukac
    > własciciela. Jak widac w pół dnia odszukali - co im sie chwali.

    Nie w pół a w dwa. No i tak średnio odszukali skoro to ja go znalazłem.

    > To istotnie kiepsko wygląda ... ale moze juz nie ma takiego pospiechu,
    > moze cos pilnego wypadło ... sam wiesz, jak to u Ciebie jest -
    > willa, schody - jest co robic :-)

    Ale się okazało że to 2 metry u sąsiadów. A u nich nie ma schodów.
    Prawda jest taka że chuja zrobią - jak nie znajdziesz sam to takie
    zgłoszenia idą do okrągłego segregatora - przecież pamiętasz - że niby
    jak niby mają szukać jak busiarz nie mieszka w miejscu zamieszkania?
    Sprawa w martwym punkcie - nic się nie da zrobić - oszukał system:P

    > Prawda jest tez taka, ze nawet jak zrobią szum, to cud sie nie zrobi,
    > i pojazd sie nagle nie znajdzie.

    No jak się go nie szuka to rzeczywiście cud musiałby się stać:P

    > Widzisz sam - pieszego z Krakowa znaleźli :-)

    Dlatego że na chuj im był potrzebny (nawet robert mówił, że skoro nie
    chcą mu zarzutów stawiać to przecież bez sensu go szukać). Oni mają
    tendencję do angażowania się w głupie sprawy a jak są potrzebni to ich
    nie ma:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!