eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy kasjerka dopuściła się oszustwa ?Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
  • Data: 2006-05-13 10:34:52
    Temat: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Ale oferta PKP wisi po ścianach, szybach i innych takich, zaś kasa jest do
    > sprzedaży konkretnej usługi. Klient przychodzi, prosi o coś, i to coś
    > dostaje za cenę tego czegoś.
    >
    > Oczywiście jest miłe jeżeli kasjerka jest od razu doradcą klienta i
    > doradzi że może by był zainteresowany tym i tamtym bo to wyjdzie taniej,
    > ale nie należy to do jej obowiązków.
    Witam, A z drugiej strony przez taką bardzo uczynną kasjerkę w mojej kasie
    ja zostałem stratny, bo stojac jako trzeci w kolejce, przez około 15 minut
    nie mogłem kupić biletu kolejowego z Brzegu do Lewina Brzeskiego, Musiałem
    tylko wysłuchiwać jak kasjerka pomagała wybrac podróżnemu trasę z Brzegu do
    Olsztyna z przesiadkami , (wybiwrając nawet wagon z miejscami dla
    niepalących). Nie doczekałem już do końca tego, bo musiałem biec na peron bo
    wjeżdżał pociąg. I wyszło z tego, że zamiast 2.80 zł zapłaciłem ten bilet z
    dopłatą u konduktora.
    I gdzie wybrać złoty środek dla kasjerek ?. Mają pomagac podróżnym kosztem
    innych, czy nie pomagac i tylko wypisywac to co chcą podróżni.
    ZiPi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1