  • Data: 2006-05-14 17:11:56
    Temat: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jaQbek napisał(a):

    > Ale powinien, przynajmniej moim zdaniem, wahającemu się klientowi
    > podpowiedzieć,

    Twoim zdaniem, a nie jego obowiązkiem, to raz. Klient się nie waha tylko
    prosi _ten_ TV i _to_ DVD, to dwa. Zysk firmy to trzy - sprzedawca jest
    zatrudniony przez sklep i to dla dobra sklepu ma działać.

    > że jeśli do tego telewizora weźmie DVD, którego zakup
    > rozważa, to wyjdzie mu tak, że te DVD będzie mial gratis i jeszcze 100
    > zł zaoszczędzi na telewizorze. Czy to takie spokmplikowane ?

    A i owszem, ale o takie opcje to trzeba pytać, będąc klientem.
    Ja tam sie wkurzam, jak mnie sprzedawca usiłuje uszczęśliwić na siłę.
    Justyna