eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy kasjerka dopuściła się oszustwa ? › Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
    Date: Sat, 13 May 2006 01:58:22 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <e437fl$3dp$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <e3tf4m$pb1$1@inews.gazeta.pl> <e3tg4i$ei9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <e4216u$2ima$1@news2.ipartners.pl> <e422ma$cip$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <e4250j$2kmv$1@news2.ipartners.pl> <e42baf$7i0$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <e42dcu$2pet$1@news2.ipartners.pl> <e42mhp$g04$3@atlantis.news.tpi.pl>
    <e42nd7$2ulq$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: ewo8.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1147478325 3513 83.20.238.8 (12 May 2006 23:58:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 May 2006 23:58:45 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.2 (X11/20060420)
    In-Reply-To: <e42nd7$2ulq$1@news2.ipartners.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:387229
    [ ukryj nagłówki ]

    Piotr Kubiak napisał(a):
    [ciach]
    >>> Czym się różni usługa ,,przejazd'' z punktu A do B od usługi ,,przejazd
    >>> turystyczny'' z punktu A do B?
    >>>
    >> Bo przejazd weekendowy to jest przejazd z A do gdziekolwiek indziej byle
    >> w wekend. Jednak nie to samo.
    >
    > Brawo. Czyli oba spełniają warunki usługi którą życzyła sobie klientka.
    > Tzn przejazdu z A do B.
    >
    > Wyobraź sobie, że chcesz usługę A o określonych przez Ciebie cechach.
    > Dostępne są usługi B i C, spełniające te cechy, a różniące się tylko i
    > wyłącznie cechami których Ty już nie określiłeś, bo Ci wszystko jedno,
    > Poczujesz się urażony, jeżeli w takim wypadku przedsiębiorca domyślnie
    > proponuje Ci wykonanie usługi droższej, wykorzystując Twoją ignorancję w
    > tym zakresie?

    Usługą podstawową, standardem, jest normalny bilet od miast do miasta.
    Bilet weekendowy to jest zupełnie inna oferta, która akurat przez
    przypadek jest bardziej korzystna dla klienta niż usługa normalna.

    Zauważ, że kasjerka jest zatrudniona przez PKP, nie przez podróżnego,
    więc przede wszystkim powinna mieć na uwadze interes PKP (w granicach
    prawa i dobrych obyczajów(to drugie nieobowiązkowe)).

    Poza tym, kasjerka mogła mieć najlepsze chęci, ale człowiek nie
    komputer, i niekoniecznie musiała od razu skojarzyć że dla podróżnego
    bardziej się opłaca co innego niż sobie życzył.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1