eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy kasjerka dopuściła się oszustwa ?Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "jaQbek" <j...@s...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
    Date: Fri, 12 May 2006 21:12:24 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 33
    Message-ID: <e42mmm$3cs$1@inews.gazeta.pl>
    References: <e3tf4m$pb1$1@inews.gazeta.pl> <e3tg4i$ei9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <e3ussp$o3k$1@nemesis.news.tpi.pl> <e3ut7o$n2u$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <e3v0n2$7fk$1@atlantis.news.tpi.pl> <e3vefh$30n$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <e40121$8do$1@inews.gazeta.pl> <e403hi$8rf$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <44639ec2$1@news.home.net.pl> <e409ne$1tn$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat-dom.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1147461142 3484 212.76.37.148 (12 May 2006 19:12:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 May 2006 19:12:22 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-User: kuba_wr
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:387162
    [ ukryj nagłówki ]

    > Jasne, i od tego jest wlasnie takie okienko o nazwie "informacja". O
    > telefonach informacyjnych PKP czy informacji on-line nie wspomnę. Nie kasy.
    Mylisz się Hanko. Pociągami PKP przejechałem dobre kilkadziesiąt, jeśli nie
    kilkaset razy więcej kilometrów niż Ty, i wiem, czego klient w informacji się
    nie dowie. Klientka nie prosiła o przedstawienie jej wszystkich ofert. Zadaniem
    kasjerki było z możliwych opcji wybrać najkorzystniejszą. Jedną.

    >> moze za ta sama usluge zaplacic nizsza cene, nie wiazaca sie jednoczesnie z
    >> obnizeniem poziomu uslugi, z ktorej tenze pragnie skorzystac?
    >
    > Jak czesto zdarza Ci się jeżdzić pociągami?
    W zeszłym roku zrobiłem dokładnie 42023 km. Mam spisany każdy pociąg, którym
    jechałem więc wiem. Mało ?

    > Gdyby pani kasjerka każdemu klientowi robiła wykład na temat mozliwosci
    > połaczeń to chyba bym wyszła z kolejki i natłukła pasażerowi, który nie
    > potrafi skorzystać z okienka z napisem "informacja"
    Coraz bardziej zastanawiam się, czy jesteś osobą inteligentną. Nie widzisz
    różnicy pomiędzy tym, jak klient stoi pół godziny przy kasie i wypytuje o
    możliwe połączenia, a tym, że klientka prosi o bilet z Gdańska do Jeleniej Góry
    i kasjerka jest w stanie wybrać dla niej OD RĘKI najkorzystniejszą opcję - w tym
    przypadku bilet turystyczny ?

    > Szczerze? Nie sądze aby miało to jakiś realny zwiazek z taką instytucją jak
    > PKP. Indywidualne traktowanie kogoś kto raz do roku jedzie pociągiem? Jak
    > mówilam, bylam stalym klientem regularnym PKP przez ponad 2 lata i skoro ja
    > nie siliłam se zapamietac twarzy pan z kas czy konduktorów, to nie sądze, zeby
    > oni widząc tysiące twarzy dziennie mnie rozpoznawali
    Widzę Hanko, że nie znasz starego prawidła odnoszącego się do rozpowszechniania
    się opinii o firmie wśród klientów io ich znajomych. Zadowolony klient pocztą
    pantoflową przekaże opinię kilku - góra kilkunastu osobom. Niezadowolony lub
    oszukany - setkom.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1