  • Data: 2012-02-09 08:17:29
    Temat: Re: Czy jest lamane prawo?
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik spp napisał:

    > Rozumiem, że poinformujesz o tym rozmówczynię?

    Nie mam takiego obowiązku... to tylko i wyłącznie moja dobra wola i
    robić tego nie muszę.
    Było o tym na tej grupie wielokrotnie. Rozmowy, w których uczestniczę,
    mogę nagrywać bez żadnych ograniczeń i uprzedzania rozmówców - z pewnymi
    wyjątkami - i zawsze mogę te zapisy wykorzystać jako materiał dowodowy w
    sprawie.

    Jeśli się mylę, to proszę o konkretne przepisy, bo wałkowaliśmy już to i
    dotychczas nie znalazły się takie, które zabroniłyby mi nagrywanie bez
    uprzedzenia uskuteczniać.
    Oczywiście poza miejscami, gdzie obowiązują odrębne uregulowania...

    pozdrawiam
    Robert G.