  • Data: 2012-02-09 13:35:08
    Temat: Re: Czy jest lamane prawo?
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik mvoicem napisał:

    > Jeżeli chce być grzeczny - tak. A zauważ że postawił sam sobie
    > poprzeczkę wysoko, tj "z zachowaniem pełnej kurtuazji".

    Mówiąc o pełnej kurtuazji mam na myśli unikanie wszelkich pyskówek i
    wykrzykiwań oraz emocjonalnych zachowań, o co nie trudno w tak
    delikatnych i kontrowersyjnych sprawach.

    Co do nagrywania zachowania funkcjonariuszy publicznych..., to swoje
    zdanie już wyraziłem.
    To rządzi się zupełnie innymi prawami, niż w przypadku spotkań prywatnych.

    Funkcjonariusz publiczny, kiedy jest na służbie MUSI cały czas podczas
    pełnienia swoich obowiązków służbowych zachowywać się tak, jakby był pod
    okiem kamer i w zasięgu ucha mikrofonów - jak będzie 'czysty', to co ma
    do ukrycia...?

    Natomiast szczytem hipokryzji jest, kiedy w zaciszu gabinetu zachowuje
    się on jak ostatni kretyn, bo widzi go i słyszy tylko bezsilny petent
    Kowalski, a kiedy już ma przed sobą media, to trzeba zachowywać twarz i
    postępować oraz wypowiadać się etycznie. No toż takie coś trzeba tępić i
    nie przebierać w środkach. Jak ktoś nie nadaje się do pełnienia
    odpowiedzialnych funkcji, to zastąpią go inni.

    I nie widzę absolutnie nic niestosownego w rejestrowaniu rozmów z
    wszelkiego autoramentu funkcjonariuszami publicznymi i robię to zawsze -
    im nie wolno puszczać słów na wiatr, nawet w zaciszu gabinetów... Czy w
    tym jest coś złego, że lubię być zabezpieczony i mieć 'materiały' w ręce
    na wypadek... 'mniej korzystnego obrotu spraw'...?

    pozdrawiam
    Robert G.