  • Data: 2012-02-09 09:11:02
    Temat: Re: Czy jest lamane prawo?
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik spp napisał:

    > Bingo.

    No to wybacz, ale mogę zgodzić się z Tobą tylko co do rozmów prywatnych
    - tu pełna zgoda, kiedy kogoś nagrywam, a nie informuję o tym rozmówcy,
    to może uchodzić za pewien nietakt.

    W relacjach typu osoba publiczna podczas pełnienia swojej funkcji: osoba
    prywatna ścierająca się z biurokratyczną machiną, taka zależność
    zwyczajnie nie istnieje.

    Nagrywanie, czy nienagrywanie i informowanie o tym, czy też nie, w takim
    przypadku nie ma kompletnie nic wspólnego z grzecznością, czy jej brakiem.

    Stanowczo się z Tobą nie zgadzam w tym zakresie :-))).

    No... ale nie ciągnij tematu dłużej, bo nie o tym wątek..., bo :-) to
    niegrzeczne hahaha.

    Jak chcesz podyskutować o grzeczności, czy jej braku, to zapraszam na
    grupę poświęconą zasadom savoir-viwru i proponuję założenie tam
    odpowiedniego wątku. Chętni do dyskusji się na pewno znajdą. Tu jest
    grupa pl.soc.prawo i interesują nas aspekty prawne - poprzestańmy zatem
    na tym.

    Chyba, że chodzi Ci o uporczywe rozmywanie sedna sprawy - niegrzeczne to
    wprawdzie, ja jednak zamilknę pozostawiając wnioski postronnym
    obserwatorom konwersacji.

    pozdrawiam
    Robert G