    From: "Misiek[POZ]" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy istnieje w Polsce obowiazek meldunkowy ?
    Date: Thu, 27 Jan 2005 11:29:55 +0100

    > Od dawna już mój adres zameldowania, zamieszkania i korespondencyjny
    > I warto powiedziec, ze taka sytuacja ma miejsce dosyc czesto, co tylko
    > dowodzi fikcji przepisow meldunkowych.

    Swego czasu pamietam, ze pracowalem jakis czas bez meldunku i dla wszystkich
    bylem BE z wyjatkiem urzedu skarbowego, ktory na czasie sie okazal i zamiast
    miejsca zameldowania kazal pisac miejsce zamieszkania i adres do
    korespondencji. Natomiast przepisy maja faktycznie luke polegajaca na tym ze
    zakladaja obowiazek posiadania miejsca zameldowania co sie nie ma nijak do
    zycia. Oczywisce ten kto nie mial zameldowania stalego nie otrzymal nowego
    dowodu i w zasadzie nie ma prawa do pracy co juz jest kompletnym absurdem.