  • Data: 2010-06-14 10:11:28
    Temat: Re: Czy dotrzymano terminu
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14-06-2010 12:03, Adam Kłobukowski pisze:
> [...]
    > na 14 dni przed tym faktem. Pismo datowane 7.06.2010, wysłali na
    > niewłaściwy adres korespondencyjny (mam potwierdzenie złożenia pisma o
    > zmianie adresu do korespondencji). Czy w związku z tym że:
    >
    > - pismo zostało wysłane 7, zwykłą pocztą, więc nie ma szans aby w
    > momencie zapoznania się z nim odbiorcy nadal miał 14 dni zagwarantowane
    > w umowie
    > - pismo zostało wysłane na błędny adres (a pod adresem tym, nikogo w
    > tym momencie nie ma - osoba tam mieszkająca czasowo wyjechała, można to
    > potwierdzić dokumentami, i dlatego właśnie zmieniony został adres

    Czyli nie zostałeś poinformowany o odbiorze. Jak się nie stawisz na
    odbiór, deweloper nie będzie mógł nic Ci zrobić.

    > Mogę się domagać od developera odstąpienia od warunku opłaty ostatniej
    > raty przed odbiorem, i przesunięcia terminu tej raty w rozsądną przyszłość?

    Nie rozumiem czego byś chciał. Obecnie nadal nie odebrałeś mieszkania,
    więc nie musisz płacić póki co ostatniej raty. Jak deweloper Cię
    poinformuje o terminie odbioru, to będziesz miał te 2 tygodnie na
    zapłacenie raty.

    > Dodatkowo: ewentualne opóźnienie odbioru naraża mnie na koszty związane
    > z przesunięciem robót (poumawiana ekipy, umowy które z nimi podpisałem
    > itp, konieczność przedłużenia wynajmu mieszkania). Czy jeżeli developer
    > nie zgodzi się na moje prośby, mam szanse w sądzie do wydębienia od
    > niego tych kosztów?

    A masz w umowie napisane do kiedy deweloper powinien przedstawić
    mieszkanie do odbioru?

    --
    .B:artek.