eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy developer moze odmowic umowy przedwstepnej notarialnej ? › Re: Czy developer moze odmowic umowy przedwstepnej notarialnej ?
  • Data: 2008-10-19 19:12:52
    Temat: Re: Czy developer moze odmowic umowy przedwstepnej notarialnej ?
    Od: piotrliwszic <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:gdfur6$fp$1@inews.gazeta.pl...

    > Co do zasady umowa o nieruchomość dla swej ważności ma być zawarta przed
    > notariuszem. A zatem Ty nie podpisałeś z nimi żadnej umowy, tylko
    > wymieniliście się stanowiskami w sprawie - z punktu widzenia prawa
    > cywilnego. Wezwij pisemnie ich do zawarcia umowy, a po odmowie po prostu
    > zażądaj zwrotu pieniędzy i omijaj takie firmy z daleka na przyszłość.

    nie wiem o czym ty mówisz, zastanów się zanim komuś coś radzisz

    człowiek nie podpisał umowy o przeniesieniu własności nieruchomości,
    ale umowę przedwstępną, która jest jak najbardziej wiążąca
    i nie ma żadnego przepisu kodeksu cywilnego, który by narzucał
    obowiązek zawarcia
    umowy przedwstępnej przy obecności notariusza.

    jest oczywiście obowiązek podpisania samej umowy sprzedaży czy kupna
    nieruchomości w obecności notariusza.