eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy developer moze odmowic umowy przedwstepnej notarialnej ? › Re: Czy developer moze odmowic umowy przedwstepnej notarialnej ?
  • Data: 2008-10-19 21:00:26
    Temat: Re: Czy developer moze odmowic umowy przedwstepnej notarialnej ?
    Od: DysoN <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piotrliwszic pisze:

    > bzdet jakich mało,

    mozesz to nazywac jak ci sie podoba a potem modlic sie do wszystkich
    swietych zeby developer sie nie rozmyslil miesiac przed oddaniem kluczy
    i nie wypowiedzial umowy po tym jak mu na 0% skredytowales cala budowe.

    > pokaż mi developera który zawiera umowy PRZEDWSTĘPNE
    > w formie aktu notarialnego gdzie trzeba podać cenę nieruchomości,
    > po to jest właśnie umowa przedwstępna, że końcowa cena metra
    > mieszkania
    > może się różnić od tej w umowie.

    Jak ktos ma troche w oleju w glowie i podchodzi do sprawy powaznie to
    znajdzie takich developerow, a juz a pewno teraz. Dalo sie i wczesniej w
    okresie boomu czego dowodem sa moi znajomi ktrorzy nie pozalowali
    paruset zlotych na porade prawna i potem spali spokojnie. Oczywiste jest
    ze developer sam z siebie nie bedzie tego narzucac bo po coz mialby sam
    sobie utrudniac zycie?

    > ostateczną umowa MUSI być aktem notarialnym.

    zanim bedzie szansa na ostateczna to sie moze wiele rzeczy po drodze zdarzyc

    --
    DysoN mailto:d...@i...pl GG 2434245
    Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az