  • Data: 2008-10-11 06:41:09
    Temat: Re: Czy bank mnie okradl?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maurycy123" <m...@p...onet.pl> napisał

    > Dobre, dobre. Naprwade dobre.
    > Komornik by mi cos zostawin na przezycie a bank zabral wszystko.
    > I co?

    I pstro. Komornik prowadzi egzekucję i wszystko jest uregulowane
    w przepisach. W twoim przypadku bank nie prowadzi egzekucji,
    po prostu masz niedozwolony debet, więc wszystko co wpływa na konto
    pomniejsza ten debet zaś ty nie możesz wypłacać z banku pieniedzy
    bo ich tam nie masz.
    Zapewne wszystko zgodnie z umowami jakie pozawierałeś z bankiem
    a ktorych nie czytałeś lub o nich zapomniałeś lub je olałeś.

    A jeśli już porównujesz tę sytuację z egzekucją komorniczą
    to jednak jesteś w pewnym zakresie w lepszej sytuacji, bo
    możesz pensję pobierać w gotówce a bankowi wpłacac tyle ile
    uznasz, możesz też założyć konto w innym banku i tam trzymać
    pieniądze. Z komornikiem na karku raczej byś takich możliwości
    nie miał.