  • Data: 2008-10-13 18:35:36
    Temat: Re: Czy bank mnie okradl?
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Bank Ci niczego nie zabral. Masz po prostu ujemne saldo. Wczesniej
    >zgodnie z umowa bank pozwalal Ci wyplacac pieniadze i powiekszac
    >debet, a teraz juz nie pozwala i tyle. Gdzie tu widzisz jakies
    >zabieranie???

    Debet jest przyznawany jak o niego poprosze.
    Ja mialem kredyt a nie chcialem zadnego debetu.

    Znalazlem umowe ze zeszlego roku. Jak nie spelnie ich warunkow to moga:
    - wszczasc postepowanie egzekucyjne
    - przekazac obsluge zadluzenia do windykacji firmie zewnetrznej
    - sprzedac wierzytelnosci

    Bank wybral opcje 4:
    - zablokowal moje pieniadze i i zrobil mi ujemne saldo na koncie.

    Ja nie dotrzymalem umowy a bank wcale.
    Tylko, ze ja placilem a bank mnie olal.