  • Data: 2008-10-13 21:28:19
    Temat: Re: Czy bank mnie okradl?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 9 Oct 2008, Maurycy123 wrote:

    > Umowa byla taka, ze po roku mam przedstawic jak mam zamiar dalej splacac ten
    > kredyt.

    Nie krzycz że się czepiam itede.
    Ale wiekszość "zgrzytów" w tym wątku IMO ma taką przyczynę.
    Mój komentarz do cytatu:
    "NIEMOŻLIWE".
    Niemożliwe, żeby TAKA była umowa z bankiem. Widziałem parę, wszystkie
    były dłuższe :|
    To co najwyżej Twoje streszczenie tejże umowy, z zastrzeżeniem iż
    obejmuje Twój pogląd (obiektywny lub nie) na to co w niej było,
    a nie zawiera informacji o hakach (które mogły tam byc lub nie)
    o których nie wiesz - a tym samym nikt na grupie też nie wie.
    Jakbyś poszedł do adwokata, to rozmowę by zaczął "proszę pokazać
    WSZYSTKIE umowy zawarte z bankiem"... tak na 99,98% :)

    pzdr, Gotfryd
    (nieprawnik, ale świadom że "przecinki się mogą liczyć")