    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy bank mnie okradl?
    Date: Fri, 10 Oct 2008 23:06:46 +0200

    Maurycy123 wrote:
    > Witam.
    >
    > Pare lat temy dostalem w banku kredyt odnawialny 17.000. Mialem
    > problemy i nie splacalem go.
    > Kredyt urosl do ok 23.000. Moja sytuacja sie poprawila.
    > Dogadalem sie z bankiem, ze bede co miesiac wplacal pewna ustalona
    > kwote. Bank zastrzegl, ze po roku mam zaoferowac jak bede dalej
    > splacal. Zapomnialo mi sie. Za duzo pracy.
    > Wczoraj patrze, a moje konto osobiste zostalo nagle uszczuplone o ten
    > kredyt (po roku zostalo mi ok 14.00 do splaty).
    > Bylem na minusie jw.
> [...]

    nie przez pazerność banku, bo bank sie zachował wcześniej bardzo sądnie i
    pozwolił ci wynegocjować system spłaty ZAUFAŁ CI! a ty zawiodłeś ich
    zaufanie, wiec teraz oni postanowili wyegzekwować należne kwoty
    prawdopodobnie zgodnie z podpisana przez ciebie umową.

    w sumie to i tak postepoują OK, bo mogliby wysłać do ciebie komornika i
    zając ci wszystkie ruchomości.