eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSiły policyjne w Warszawie › Re: Czy Trzaskowski złamał prawo "nie wyrażając zgody" na Marsz Niepodległości?" [Was: Siły policyjne w Warszawie]
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5fb6a417$0$512$65785112@news.neostrada.pl> <rp69gj$3cr$1@gioia.aioe.org>
    <5fb7cbc5$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <rp8l5d$149q$1@gioia.aioe.org> <a...@w...eu>
    <rp8mco$1qg7$1@gioia.aioe.org>
    <5fb8330c$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fbc20f2$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fbd40db$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fbd48bc$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fbe38dd$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fbe654d$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fbe6cbf$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fbf8417$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fbf87c4$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fbfa1da$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fbfbeb4$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fbfd1e0$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fc0de27$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Czy Trzaskowski złamał prawo "nie wyrażając zgody" na Marsz
    Niepodległości?" [Was: Siły policyjne w Warszawie]
    Date: Fri, 27 Nov 2020 12:24:30 +0100

    pl...
    W dniu 26.11.2020 o 17:03, J.F. pisze:

    >Ja pierdziu... koleś pół świata wysadził w powietrze.
    >Do jakiej szkoły ty chodziłeś?

    Nie pol swiata, tylko co najwyzej cwierc - plus moze troche
    zainspirowal Japonczykow, choc akurat mieli tez wlasne inspiracje.

    Ale przeciez byla mowa o religii i to nawet katolickiej.
    Jak sam pisal - wysadzilby to, ale sie powstrzymal :-)

    >Grupa dyskusyjna, to nie jest przedszkole. Potrafisz czytać i pisać,
    >to sobie doczytaj, co w cywilizowanych państwach robi się z
    >organizacjami przestępczymi.

    Aa, czyli jak "wysadzilbym" to poglady hitlerowskie, a jak
    "powsadzalbym do wiezenia" to poglady demokratyczne :-)

    >Buduje się obozy koncentracyjne i truje gazem? Takiej odpowiedzi ode
    >mnie oczekiwałeś?

    Czekam na Twoja odpowiedz, a potem skrytykuje :-P

    P.S. Oboz koncentracyjny ... forma wiezienia, a kara smierci jeszcze
    funkcjonuje ...

    J.