  • Data: 2014-05-14 23:05:30
    Temat: Re: Czy Polska to państwo prawa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.05.2014 22:42, p47 pisze:
    [ciach brednie degenerata]

    > Jak jednak widać zasądzona mu kara niewiele go nauczyła i dalej się
    > mądrzy szczęsliwy, że w internecie obicie mordy mu nie grozi,- ale
    > niestety nieświadomi którzy go poważnie potraktują mogą ponieść
    > konsekwencje jego głupoty..

    Tia, oszust i zdrajca, stary ubek "p47" służy "radami"... Jak widać
    prawo własności ma w dupie i kocha ludzi kradnących cudze mienie, w
    szczególności nieruchomość.

    [ciach]

    > Z chwilą bowiem, gdy dziadek (własciciel ówczesny) wydzielił ten teren i
    > faktycznie przekazał go we władanie społeczności parafian, a oni to w

    Brednie. Nie ma na to ani papierka, ani stosownie opłaconych podatków,
    ani żadnej konkretnej osoby ani organizacji, która by to "władanie"
    przejęła, tylko jakaś anonimowa (ha, ukrywający się za ksywką oszust bez
    honoru czuje do nich najwyraźniej sympatię - tacy jak on kochają
    anonimowość) banda.

    [ciach]

    > Przecież materialna wartośc tego spłachetka to zapewne nie więcej niż
    > 200zł. Czyżby motywem była chęć zrobienia za wszelka cenę wierzacym 'na
    > złość", tak jak to nakazuje wiadoma osoba trzymająca swojego ch..ja w
    > szufladzie ?

    Czy mógłbyś nie robić tu pornografii i opowiadać swoich fetyszy,
    zboczeńcu? Trzymaj sobie co chcesz (legalnego) w swojej szufladzie, ale
    nie rozpowszechniaj, degeneracie, swoich fetyszy ludziom mogącym sobie
    tego nie życzyć.