  • Data: 2014-05-14 19:30:09
    Temat: Re: Czy Polska to państwo prawa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.05.2014 19:15, dexth pisze:

    > Nie wiem czy to moj krzyz, bo moj drewniany wyrzucili, a postawili metalowy
    > i uwazaja go za swwoj.

    A jakby dom pomalowali ci na nowo i wstawili nowe drzwi to byłby ich
    dom, hmm?

    > Ja teraz mam wytyczanie dzialki i ogrodze sie w swoich granicach.
    > Ten krzyz bedzie juz w moim ogrodzeniu.

    Zlikwiduj go w cholerę bo inaczej będzie dalej wabił oszołomów.

    > Jest tylko jeden problem. Od 6stej do 16snastej nie ma nikogo
    > w domu. Wiem, ze beda dokuczac, pewno ktos uszkodzi ogrodzenie.
    > Nie stac mnie na kamery. Przeciez to trzeba by nagrywac caly rok.

    Litości, a ile to kosztuje? Niewielkim kosztem możesz sobie nawet
    zorganizować podgląd online (jeśli masz w miarę sensowny dostęp do
    internetu). Proste kamerki USB to nie jest wybitna jakość, ale żeby się
    zorientować co i kiedy się dzieje w zupełności wystarczy. Ja np. wziąłem
    starą kamerę w której padł mechanizm od kasety (jeszcze ta stara na
    kasety z taśmą magnetyczną), podłączyłem do komputera, nagrania wrzucam
    na serwer w pracy i widzę co się dzieje - chociaż i tak główne jej
    zastosowanie do podglądanie brykających moich kotów ;)

    > Ja chcialbym ta sprawe zalatwic bez przemocy dlatego nie pisze
    > na grupe przemoc.soc.pl tylko prawo.soc.pl

    Jakiej przemocy? Usuń swoją budowlę ze swojej działki (na marginesie:
    lepiej to zrobić tak czy inaczej, żeby potem urząd się nie przyczepił do
    samowolki w pasie drogowym!) ogródź teren i tyle.

    A jak ktoś się będzie próbował przemocą wdzierać na teren - cóż... Masz
    prawo się bronić. Z umiarem, ale zawsze.