  • Data: 2006-05-09 19:10:28
    Temat: Re: Czy Polak może podlegać pod zagraniczne prawo patentowe?
    Od: "Edek" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zasada jest prosta na terenie danego kraju obowiazuje prawo danego kraju

    Rozumiem. To mam teraz takie pytanie:
    Jeżeli sprzedaję program wyprodukowany w Polsce, poprzez sklep internetowy
    umieszczony na polskim serwerze, a kupuje go ktoś z USA, to czy mój produkt
    musi spełniać regulacje patentowe USA?

    Zakładam, że nie, bo transakcja zakupu miała miejsce w polskim sklepie
    internetowym.

    Czy wiedząc, że mój produkt w Polsce nie narusza niczyich praw, ale za
    granicą już tak, powinienem uniemożliwić klientom z zachodu kupowanie u
    mnie?