  • Data: 2014-05-23 07:29:31
    Temat: Re: Czerwony autobus pilnie potrzebny!
    Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    On 22.05.2014 23:45, Andrzej Lawa wrote:
> [...]

    To była ironiczna odpowiedź na twoje idiotyczne zarzuty rzekomego
    "tykania" przeze mnie twojego ojca.
    Napisałem to na odczepkę, bo szkoda mi czasu na głupoty, ale widzę że
    masz jakiś problem z dostrzeganiem ironii, albo udajesz, że jej nie
    widzisz.

    Dobra. Chcesz dalej iść z powagą w te klimaty absurdu? OK - w takim
    razie wskaż którymi słowami uraziłem twą rodzinę. Ja twierdzę, że tego
    nie zrobiłem. Proste pytanie - proszę o prostą odpowiedź, bez próby
    ucieczki w jakieś psychologiczne analizy.

    > Ach, faza druga - zaprzeczanie.

    j.w.

    > To nie tylko moja opinia. To opinia każdego inteligentnego i uczciwego
    > człowieka, który rzetelnie przeczytał ten wątpliwej jakości zbiór bajeczek.

    Ok. Chyba mnie przekonałeś - postaram się przeczytać wcześniej niż
    planowałem. ;-)