    From: "mobilo" <m...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cyfra+ - jak walczyc?
    Date: Sat, 14 Dec 2002 23:01:24 +0100

    > Widzę tylko jedno rozwiązanie. Otóż uznaj, że zmiana treści umowy stanowi
    > jej wypowiedzenie (zgodnie z kodeksem cywilnym) i umowę rozwiązać
    wysyłając
    > im wypowiedzenie na piśmie, równocześnie informując, że nie wyrażasz zgody
    > na podniesienie abonamentu.

    witam
    ja mialem bardzo podobna sytuacje, z tym ze akurat przy likwidacji polsatu
    oraz innych programow z pakietu ktory wykupilem nie dostalem zadnej
    informacji na pismie(jakies literki na dole ekranu lecialy, ale w czasie
    emisji moglem byc w algierii na placowce prawda?).
    majac wykupiony dany pakiet z polsatem i innymi programami nagle zobaczylem
    ze ich nie ma, tak wiec napisalem pisemko(listem poleconym) o niedotrzymaniu
    warunkow umowy przez C+ i uwazam ja za nieaktualna, przy czym poprosilem o
    przeslanie nowej umowy celem zapoznania sie z nia i ewentualnego
    zaakceptowania przezemnie. niestety niedoczekalem sie na odpowiedz ze strony
    C+ tak wiec olalem ich tak jak oni mnie.
    jakiez moje zdziwienie bylo jak otrzymalem po roku od nadania listu
    wezwanie(zwyklym listem) od firmy windykacyjnej KRUK "wezwanie do
    uregulowania zaleglosci" w kwocie 100zl, oraz zwrot sprzetu.
    pytanie moje brzmi:
    czy czekac dalej na odpowiedz?
    czy moze napisac kolejne pismo, jesli tak to jakiej tresci?
    a moze dalej ich olewac(co najbardziej mi pasuje)?
    w koncu co to jest firma windykacyjna KRUK, jakie ma podstawy do
    egzekfowania moich zaleglosci na rzecz C+(nie przeslali zadnego
    pelnomocnictwa)?

    pozdrawiam serdecznie i przepraszam za bledy(nie jestem nauczycielem, nawet
    W-Fu:-))