eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoĆwiczenie praktyczne z "logiki" prawniczej i "nieskarżalności" - sprawa Whoopi G. › Re: Ćwiczenie praktyczne z "logiki" prawniczej i "nieskarżalności" - sprawa Whoopi G.
    Date: Thu, 3 Feb 2022 23:22:29 +0100
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <a...@w...eu> <61faa69e$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <jCDKJ.28116$alu7.22263@fx01.ams1>
    <61fb1ad0$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <SfJKJ.163030$_5r7.114090@fx09.ams1> <a...@w...eu>
    <61fbd543$0$544$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <61fbe86e$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <1vjdukbvxbeyh$.1qpk0mm35oa1.dlg@40tude.net>
    <61fc24f8$0$534$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <61fc429a$0$467$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Ćwiczenie praktyczne z "logiki" prawniczej i "nieskarżalności" -
    sprawa Whoopi G.

    W dniu 03.02.2022 o 23:07, A. Filip pisze:
    > Kupić bajkę o swoim wyższym pochodzeniu to nie tak duży grzech dopóki z
    > tego mało co w praktyce wynika. Jak z tego wynikają*dla państwa*
    > *Niemieckiego* najpierw Ustawy Norymberskie (1935) a potem Holocaust
    > (1941) to już zupełnie co innego.
    > Za państwo Niemieckie naród Niemiecki odpowiada, nieprawdaż?

    Nie wiem, czy wiesz, co się z tym złotem ostatecznie stało. Nie jestem
    znawcą tematu i rzucę tu tylko trochę plotkami. Spora część zapasu złota
    wpadła w ręce USA. Na pograniczu dawnego NRD i RFN była taka wiocha. W
    niej kopalnia, a w kopalni Hitlerowcy ukryli "skarb". Wioskę zajęli
    Rosjanie, ale pewien niemiecki żołnierz Sprzedał Amerykanom informację.
    Amerykanie powiedzieli Rosjanom, że maja plany zaminowania kopalni i
    Rosjanie nieświadomi tego, co jest pod ziemią wpuścili ich. podobno
    wywieźli jako zdobycz kilka wagonów złota. Magazyn widziałem osobiście
    był spory. Czy było to kilka wagonów i czy akurat złota, to nie ręczę.

    Chyląca się ku upadkowi Rzesza zdawała sobie sprawę, ze po przegranej
    wojnie trzeba będzie jakoś "uciekać". Poukrywali masę depozytów. Ile
    prawdy w depozytach w Dolnego Śląska, to nie potrafię ocenić, ale to, że
    zginął cały pociąg jest faktem. Co chwilę ktoś go już prawie znajduje.
    osobiście uważam, ze należy go szukać bardzo daleko na Wschodzie. Tak,
    jak wywieziono przykładowo całą rudę Uranu.

    Po wojnie Niemcy były zrujnowane, ale że Stalin się poróżnił z resztą
    aliantów, to zaczęli się przebijać, która gospodarka lepsza. Niemcy
    dostali masę kasy i od Rosjan, i od Amerykanów - by pokazać, kto lepszy.

    Dla mnie to, co Hitler roił z Żydami przed wojną jest podobnym
    działaniem, jak na terenach Austrii zabór majątków kościelnych. Tyle, ze
    Cesarz nie mordował nikogo.

    --
    Robert Tomasik