  • Data: 2003-02-24 19:37:53
    Temat: Re: Ćwiczenia rezerwy
    Od: "misio" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Kolega dostał ostatnio z WKU wezwanie do stawienia się na
    ćwiczenia rezerwy
    >na cały ;-( Niestety pracuje w poważnej, dużej firmie na troszkę
    >specyficznym stanowisku co oznacza, że jest niezastąpiony.
    Otrzymał pismo
    >dla WKU od dyrektora firmy z prośbą o zwolnienie z tych ćwiczeń.
    Niestety
    >dla WKU to tylko nic nie znaczący papierek i nie odroczą go, a
    do tego osoba
    >przyjmująca to zaproponowała, że za kilka setek załatwi
    zwolnienie
    >definitywnie.

    co to plaga jakas?

    slyszalem o Wroclawiu, ze tam scigaja, skad jest kumpel? na jak
    dlugo go biora?

    przy okazji - czy wszystkich biora na cwiczenia, czy sa jakies
    warunki, kiedy nie mozna brac? wydaje mi sie, ze kiedys cos
    takiego bylo

    czy np. biora tez z kategoria B, D albo nawet E?