  • Data: 2009-09-07 00:11:22
    Temat: Re: Coś mocno wyspecjalizowane to forum...
    Od: Monika <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:

    > Z taką postawą roszczeniową to rzeczywiscie można cię tylko do diabła
    > odesłać.

    Moja postawa nie od razu była taka, jaka jest. Wysłałam swój post raz -
    cisza, dopiero za drugim razem odezwał się jedynie Gotfryd. I ty
    nazywasz to postawą roszczeniową? Chyba bardziej "rozczarowaniową".
    Czy próbowałeś mi pomóc, skoro poczułeś się tak urażony? Dopiero moja
    krytyka wyciągnęła Cię z ukrycia... Więc sam chyba rozumiesz, że nie
    bardzo mam za co Ci dziękować, ani nikomu oprócz Gotfryda...

    Monika