  • Data: 2004-06-13 23:37:03
    Temat: Re: Cofniecie FV.
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "328.28.00" <n...@s...com> niebacznie popelnil
    news:40cc829e$1@news.home.net.pl:

    > nie lap za 'slowka'. bo jak bym napisal tylko o samym produkcie,
    > to pozniej pewnie bys napisal - '..a uslugi'.
    > pytanie tyczy, produktow i zarowno uslug. tego co sie sprzedaje.

    Pomimo, że nie raz spotkałem się z tego typu zastrzeżeniami
    na fakturach, uważam takie podejście za niezwykle nowatorskie.
    Już widzę tych klientów stawiających się po 7 dniach u sprzedawcy
    z fakturą i towarem:
    Wez no Pan se ten telewizor z powrotem, Wasz jest, możecie mi
    potrącić (znikome!) koszty zużycia - moje koszty składowania,
    bo jednak nie zapłacę, a ME już obejrzałem.

    --
    pozdro
    poreba