  • Data: 2015-02-22 23:43:55
    Temat: Re: Co zrobić z zasranymi reklamiarzami?
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-22 08:37, Wiesiaczek pisze:

    > Raczej nie dostaje, bo to są drobni akwizytorzy.
    > Ale i tak mnie spławi, bo stwierdzi, że nie może upilnować każdej klatki
    > schodowej w osiedlu, co zresztą jest prawdą.
    > Jak na razie jedynym wyjściem jest uderzenie w samych zleceniodawców -
    > reklamiarzy.

    Toteż napisałam, że to roznoszenie ulotek zlecają właściciele firm.
    Na ulotkach są adresy i telefony, więc np. taka straż miejska mogłaby
    coś z tym zrobić, gdyby im się chciało.
    W lecie chciałam pognać jednego ulotkarza, to on mi powiedział, że
    pójdzie sobie dopiero wtedy, gdy do każdej skrzynki wrzuci. Szef mu
    kazał i i już.

    > Myślę, że kilka wezwań dziennie skłoni ich nawet do usunięcia starych
    > reklam lub wymusi zmianę numeru telefonu, co przestanie być dla nich
    > opłacalne. Ale do tego potrzebna jest bardziej zorganizowana grupa.

    Tak, oczywiście, gdyby ktoś z mieszkańcow bloku nie zarabial dodatkowo
    na tym procederze i nie wpuszczał ich (domofonem) do bloku.

    --
    animka