  • Data: 2015-02-16 19:41:50
    Temat: Re: Co zrobić z zasranymi reklamiarzami?
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wiesiaczek"

    Problem wrzucony z pręgierza, ale tam nikt skutecznej metody nie znalazł:

    Skąd u różnych "biznesmenów" pomysł. że jak przykleją swoją zasraną
    ulotkę w moim bloku to zrobią interes życia?
    Mam dosyć upstrzonej naklejanymi ulotkami i reklamami klatki schodowej w
    moim bloku.
    Czy macie podobne problemy, czy tylko tak jest u mnie?

    No i może ktoś mam doświadczenie, jak się tego zjawiska pozbyć?
    ---
    Miałem taki pomysł by zebrać się, i zbierać te reklamówki i jak już się
    nazbiera to zorganizować publiczne deptanie reklam. Możnaby to nagrać i
    wysłać firmie.

    Ale to jest podobny pomysł do akcji wysyłania urzędnikom miejskim "A w tym
    roku do Was nie przyjedziemy" (bo w poprzednim okradliście tylu kierowców).

    Naprawdę wydaje mi się, że póki ktoś komuś nie wklepie to nic się nie
    zmieni.

    Ludzie nie umieją walczyć o swoje. Jakiś ciul zaparkował niemal na środku
    skrzyżowania i tak sobie stoi od miesiąca chyba. Podejrzewam, że nawet nikt
    tego nie zgłosił bo jak w tym miejscu stanęła przewoźna reklama to szybko
    właściciela znaleźli.