  • Data: 2015-02-16 18:45:13
    Temat: Re: Co zrobić z zasranymi reklamiarzami?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-15 o 23:55, Konfabulator pisze:
    > Bo i pomysł z karaniem właściciela pojazdu to czysty Orwell i ja zamierzam się siłą
    mu przeciwstawiać. Tyle, że taki numer z samochodem jest ciężko wykonać i jest
    kosztowny. Papier i toner są tanie i powszechnie dostępne i nawet dziecko byłoby w
    stanie wykończyć Cię finansowo w kilka dni.

    Tak się składa że i mam samochód i pracuję w drukarni.
    Znaczących różnic nie widzę. Jedno i drugie byłoby przestępstwem
    wymagającym czasu i środków. :-)
    A co do posiadania tablic...
    Podobno dowody osobiste identyczne z prawdziwymi można sprzedawać jako
    przedmioty kolekcjonerskie. Pewnie i tablice można też.

    Przed jednym i drugim przestępstwem w państwie prawa można się obronić
    przed sądem. :-)

    A co ze spamem. Jest przepis że nadawca podlega karze a nie pisma
    dostarczająca łącze.
    Wiem... Znowu nietrafna analogia :-)