  • Data: 2002-08-18 07:37:38
    Temat: Re: Co zrobic-spadek?
    Od: "4TEL" <t...@N...plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaDaReK" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ajmibv$13r$1@news.tpi.pl...
    > Witam!
    > Problem jest nastepujacy: zmarla moja mama, nie zostawila tetamentu.
    > Zostalem ja i moj ojczym.
    > Ojczym ma dwoje dzieci z poprzedniego malzenstwa, doroslych, maja swoje
    > rodziny.
    > Nigdy z nami wspolnie nie mieszkali. Co ja w tej sytuacji mam zrobic, czy
    > cos mi sie nalezy po mamie?
    > Jezeli ktos moze pomoc to prosze bardzo o jakis odzew.

    Jak rozumiem ojczym był mężem Twojej mamy,
    oraz Twoja mama nie miała oprócz ciebie wiecej
    dzieci, więc masa spadkowa będzie podzielona
    tylko pomiędzy Tobą i ojczymem w częściach
    IMHO po 1/2, ale musisz wiedzieć, że dzielony
    jest spadek, a nie cały dorobek małżeński, którego
    połowa należy do współmałżonka.

    Pozdrawiam
    4TEL