eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo znaczy zdanie bez czasownika - autorskie prawa oraz egzemplarz utworu › Re: Co znaczy zdanie bez czasownika - autorskie prawa oraz egzemplarz utworu
  • Data: 2007-03-26 06:23:44
    Temat: Re: Co znaczy zdanie bez czasownika - autorskie prawa oraz egzemplarz utworu
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek napsal(a):

    > [ciach]
    >
    > Skoro to faktura to co się dziwisz.
    > Czy jak kupujesz coś w sklepie to masz napisane na fakturze
    > "towar", czy "sprzedaż towaru".

    Aha! W ten sposob! Juz rozumiem. Zawsze bowiem bylo tak, ze pisalem
    "tlumaczenia artykulow X... 10 str. po Y zl = Y0 zl". Teraz zazyczyli
    sobie tego zestawienia slow, a ja nie zrozumialem, ze te kilka linijek
    ma zastapic jedna dotychczasowa linijke. Myslalem, ze to jakas uwaga
    dodatkowa do faktury.

    > tłumaczenie. Przecież jakość fizycznie muszą wejść w posiadanie tekstu, do
    > którego sprzedajesz im prawa autorskie, więc oprócz praw sprzedajesz ten
    > samo tłumaczenie.

    Cala komunikacja jest droga e-mailowa, nie wiem, czy e-mail jest
    "egzemplarzem utworu".

    W kazdym razie dziekuje za obie odpowiedzi, ktore otrzymalem.

    Ludek