  • Data: 2024-03-19 06:32:34
    Temat: Re: Co z tymi samochodami?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tzn. sugerujesz, że jak konfiskata stanie się powszechna, to nikt nie
    > będzie się do policji dop., że łapia kierwoców wydychających normy
    > niemieckie?

    A co policję obchodzi że się ktoś do nich dopierdala - k.o.mendant
    k.o.mendę rozjebał z głośnika i co policję obchodziło że wszycy się
    przypierdalali? Sugeruję, że jak wprowadzano zakaz kierowania samochodem
    po alko to też były głosy że przecież nikt nie będzie ścigał rowerzystów
    po jednym piwie do grila w lesie tylko dlatego że podadają pod definicę
    kierowcy. A potem rowerzyści stanowili połowę "pijanych kierowców".

    Tak samo w cywilizowanej europie chodzi się normalnie na czerwonym
    świetle a u nas policja mandatuje. Kiedyś byłem zdania że wszelkie
    pomniejsze wykroczenia powinny być wpisane w kodeks bo jak ktoś przegina
    to wtedy można działać, a jak nie przegina to przecież policjancie nie
    są idiotami i się nie będą czepiać. Teraz wiem że byłem w błędzie.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!