  • Data: 2005-01-29 09:09:57
    Temat: Re: Co z tą "wpadką" ?
    Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paszczak wrote:

    > W zapłodnienie - owszem. W ciążę, poród lub konsekwencje ewentualnej
    > aborcji - 'nieco' mniej.

    nieprawda, żależy od jego podejścia do sprawy...
    jest odpowiedzialny za to dziecko i dopóki "tkwi" ono w matce - także
    za matkę...

    > Oczekiwać sobie może. Oczywiście miło jest, gdy tatuś jest
    > odpowiedzialny, ale przecież trudno np. żeby to kobieta będąca w
    > ciąży zostawiła faceta z dzieckiem.

    no i tu pojawia się zwykle konflikt interesów...

    i to przeświadczenie mężczyzn, że miło jak tatuś jest odpowiedzialny,
    ale nie musi - co wg mnie jjest jak najbardziej błędnym rozumowaniem...

    potem tacy zostawiają dziewczynę jak jest w ciąży, bo to nie jest ich
    sprawa..

    ojciec jest tak samo odpowiedzialny jak matka - jego obowiązkiem jest
    odpowiedzialność za to dziecko... (a nie, że jak chce to jest
    odpowiedzialny, a jak nie to nie...)

    --
    e_m_i_

    "Ci,co poznali mrok, światło kochają;
    Oczekują świtu, nocy się lękając." Dean R. Koontz