  • Data: 2005-01-29 12:27:58
    Temat: Re: Co z tą "wpadką" ?
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    PaulinaW rzecze:
    > Taaa. OK, nie ma co dyskutować, bo ty te rzeczy widzę tylko w teorii
    > przerabiasz. Myślę, że gdybyś chociaż raz zetknął się z tym w praktyce,
    > to trochę by ci przefasonowało poglądy.

    Tak Ci trudno przyznać, że się myliłaś? To weź sobie zobacz na statytyki
    zabójstw noworodków i porzuceń ich na śmietniku a przekonasz się, że
    takich przypadków było dwukrotnie więcej w latach komuny niż
    w ostatnich latach. Oczywiście mówimy o liczbie takich przypadków
    przypadających w każdym roku.

    Dlatego też nie pisz w przyszłości bzdur o dzieciach i śmietnikach bo
    dziecko na śmietniku jest li tylko wynikiem wrodzonego debilizmu
    kobiety, która to zrobiła.
    Każda inna choćby trochę inteligenta kobieta wie, że może oddać dziecko
    do szpitala bez żadnych konsekwencji.

    > Częściowo takie jest też działanie "zwykłych" tabletek anty - zakazać!

    Wystarczy je zmodyfikować by nie miały takiego działania.

    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo