  • Data: 2005-01-29 13:14:17
    Temat: Re: Co z tą "wpadką" ?
    Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek wrote:

    > zarodek
    > rz. mnż IIa, D. ~dka 1. 'u ludzi i zwierząt: nowy organizm
    rozwijający
    > się po zapłodnieniu w organizmie matki lub w jaju; embrion

    to co ja napisałam pochodzi z książki do fizjologii człowieka...
    tam po kolei wymieniane są etapy rozwoju prenatalnego człowieka...

    > Której części definicji nie potrafisz - czy też nie chcesz -
    > zrozumieć ?

    przeczytaj tę swoją marną, lakoniczną "definicję", bardzo ogólną przede
    wszystkim...
    równie dobrze można powiedzieć, że płód rozwija się po zapłodnieniu (co
    będzie zresztą zgodne z prawdą)

    --
    e_m_i_

    "Ci,co poznali mrok, światło kochają;
    Oczekują świtu, nocy się lękając." Dean R. Koontz