  • Data: 2005-01-28 19:49:56
    Temat: Re: Co z tą "wpadką" ?
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Ewa rzecze:
    > opis działania z ulotki tego leku :
    > "Działanie:
    > Dokładny mechanizm działania preparatu nie jest znany. Uważa się, że
    > lewonorgestrel stosowany zgodnie z zaleceniami działa głównie poprzez
    > zahamowanie owulacji i zapłodnienia, o ile stosunek płciowy miał miejsce w
    > okresie przedowulacyjnym, kiedy prawdopodobieństwo zapłodnienia jest
    > największe. Lek nie jest skuteczny, jeżeli proces implantacji już się
    > rozpoczął."

    Ale powiedz mi Ewo co Ty chcesz udowodnić?
    Przecież takimi cytatami tylko potwierdzasz, że ta firma ordynarnie
    oszukuje ludzi. Czy mam Ci wygrzebać stronę sprzed dwóch lat gdzie
    jeszcze przyznawali się do tego jak to działa?
    Dlaczego zmienili informacje w taki sposób by oszukać ludzi, żeby
    wykorzystać ich ignorancję co do terminologii?
    I nie chodzi o to, że ludzie mający w dupie, że zabijają człowieka się
    tym nie przejmą, chodzi o to, że osoby szanujące ludzkie życie zostają
    w podły sposób wprowadzone w błąd!

    pozdrawiam
    Arek

    --