  • Data: 2005-01-28 20:33:43
    Temat: Re: Co z tą "wpadką" ?
    Od: "Rav" <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message
    news:cte78b$iep$2@news.onet.pl...
    > Rav rzecze:
    >
    > Plemniki są li tylko komórkami Twojego organizmu. Niczym więcej.
    >
    > Prosiłbym o zachowanie pewnego poziomu w dyskusji bo takie stwierdzenia
    > na serio to kompromitacja, a jeśli w tonie kpiarskim to zupełnie są
    > zbyteczne.

    Obawiam się, że przy Twoich poglądach na tą sprawę nie da się reagować
    inaczej niż ironią, zresztą rozciągnięcie ochrony na plemniki byłoby
    całkiem logicznym przedłużeniem Twoich poglądów.

    Co do meritum: bronisz jak niepodległości sprawy, która pozostaje sporna i
    nierozstrzygnięta. Poglądom naukowców twierdzących to co Ty można
    przeciwstawić poglądy innych naukowców mówiace coś dokładnie przeciwnego,
    więc nie stawiaj tej kwestii tak radykalnie. Bo kto może tak naprawdę
    powiedzieć kiedy zaczyna się człowieczeństwo? Jendi twierdzą ze w momencie
    zapłodnienia, inni że w momencie narodzin. Ja osobiście upatrywał bym
    początku człowieczeństwa w momencie kiedy zaczyna funkcjonować układ
    nerwowy i mózg małego człowieka.

    Pozdrawiam
    Rav