  • Data: 2005-01-28 20:34:39
    Temat: Re: Co z tą "wpadką" ?
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Rav rzecze:
    > Obawiam się, że przy Twoich poglądach na tą sprawę nie da się reagować
    > inaczej niż ironią, zresztą rozciągnięcie ochrony na plemniki byłoby
    > całkiem logicznym przedłużeniem Twoich poglądów.

    Może Twoich poglądów bo moich na pewno nie.
    I teraz już przeginasz.
    Proszę Cię byś mi nie imputował takich debilizmów, OK ?

    > Co do meritum: bronisz jak niepodległości sprawy, która pozostaje sporna i
    > nierozstrzygnięta.

    Dla kogo niby?

    > Poglądom naukowców twierdzących to co Ty można
    > przeciwstawić poglądy innych naukowców mówiace coś dokładnie przeciwnego,
    > więc nie stawiaj tej kwestii tak radykalnie.

    Nie ma takich naukowców.

    > Bo kto może tak naprawdę powiedzieć kiedy zaczyna się człowieczeństwo?

    A co to za "człowieczeństwo"?
    Rozpatrujemy kwestię kiedy pojawia się kolejny człowiek na świecie i
    biologia - to jest dziedzina WIEDZY, a nie wiary, filozofii czy innego
    "gdybaństwa" - jest tu jednoznaczna. W momencie powstania pierwszej
    komórki tego organizmu - zygoty. Tak samo jest z każdą inną istotą na
    tym świecie, więc po co te głupie gadki, że to kwestia sporna !?

    > Jendi twierdzą ze w momencie
    > zapłodnienia, inni że w momencie narodzin. Ja osobiście upatrywał bym
    > początku człowieczeństwa w momencie kiedy zaczyna funkcjonować układ
    > nerwowy i mózg małego człowieka.

    A mnie to już nie obchodzi. Mówimy o tym co mówi NAUKA, a nie co Ty
    sobie byś chciał upatrywać.

    pozdrawiam
    Arek

    --