    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co to jest "ogół"?
    Date: Mon, 3 Jan 2005 19:54:55 +0100

    > 31) publicznie dostępna usługa telekomunikacyjna - usługę
    > telekomunikacyjną
    > dostępną dla ogółu użytkowników;
    > 49) użytkownik - podmiot korzystający z publicznie dostępnej usługi
    > telekomunikacyjnej lub żądający świadczenia takiej usługi;
    >
    > Nie znalazłem natomiast nigdzie w tej ustawie, co to jest "ogół" -
    > czy prawo zna jakąś w miarę precyzyjną definicję tego pojęcia?

    Wg mnie powinieneś sięgnąć do słownika języka polskiego i tam uzyskasz
    definicję słowa o jakie Ci chodzi ....
    Wg PSWP Kurpisza są dwa znaczenia słowa ogół:
    1) zbiór elementów tworzących jedną całość, jedność wydzielana ze względu na
    podobne cechyelementów składających się na nią ..... zawód,
    2) Zaspół ludzi zamieszkujących, zajmujących okrerślony obszar, wszyscy
    mieszkańcy ......

    Czym sie wersji drugiej chyba :))))))))

    pozdrawiam
    fart