  • Date: Sun, 25 Mar 2007 05:24:05 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co to jest droga publiczna?

    witek napisał(a):

    > To znaczy, że powinni cię wysłać na powtórny egzamin.

    I znowu bredzisz... Jak zwykle...

    > To dla odświeżenia masz odpowiedni artykuł poniżej.

    [ciach]

    > Art. 17.
    >
    > 1. Włączanie się do ruchu następuje przy rozpoczynaniu jazdy po postoju lub
    > zatrzymaniu się niewynikającym z warunków lub przepisów ruchu drogowego

    Twoja interpretacja jest kaleka. Oznaczałaby, że możesz sobie stanąć ot
    tak sobie na środku drogi - i być wyłączonym z ruchu. A wrzucając
    ponownie bieg i ruszając nagle włączałbyś sie do ruchu. Przy okazji -
    powodzenia w ustępowaniu pierwszeństwa w takiej konfiguracji...

    > To teraz biorąc pod uwagę to co napisałeś wytłumacz się z jakiej drogi
    > (publicznej czy niepublicznej) włączasz się do ruchu po wysadzeniu pasażera?

    Z nijakiej. Nie wyłączasz się z ruchu, tylko łamiesz przepisy.

    > Tylko mi nie mów, że zatrzymanie się w celu wysadzenia pasażera nie jest
    > włączaniem się do ruchu, bo cię wyśmieję.

    A śmiej się jako ten głupi do sera...

    > Z twojego gadulstwa wynika, że ci się pod samochodem droga "sprywatyzowała"
    > na czas wysadzania pasażera.

    Tylko w twoich urojeniach, które usiłujesz mi imputować.

    > I przestań już bulgotać. Palnąłeś głupotę i nie potrafisz się teraz przyznać
    > do błedu. Nie pierwszy raz z resztą.
    > Koniec tematu.

    Nadal jesteś kłamczuszkiem. Koniec tematu.