  • Data: 2007-03-25 01:50:35
    Temat: Re: Co to jest droga publiczna?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    news:iltgd4-vi9.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > To musisz wynaleźć wehikuł czasu i cofnąć się do zeszłego tysiąclecia ;)

    To znaczy, że powinni cię wysłać na powtórny egzamin.

    > Ja to wiem. Ty najwyraźniej nie.

    To dla odświeżenia masz odpowiedni artykuł poniżej.

    > Przestań przekręcać moje słowa, kłamczuszku.

    Oto twoje słowa.

    > Upraszczając: jeśli w rozumieniu przepisów włączasz się do ruchu to,
    > pomijając drogi gruntowe, nie byłeś na drodze publicznej.

    A teraz kawałek paragrafów.

    Art. 17.

    1. Włączanie się do ruchu następuje przy rozpoczynaniu jazdy po postoju lub
    zatrzymaniu się niewynikającym z warunków lub przepisów ruchu drogowego

    To teraz biorąc pod uwagę to co napisałeś wytłumacz się z jakiej drogi
    (publicznej czy niepublicznej) włączasz się do ruchu po wysadzeniu pasażera?
    Tylko mi nie mów, że zatrzymanie się w celu wysadzenia pasażera nie jest
    włączaniem się do ruchu, bo cię wyśmieję.
    Z twojego gadulstwa wynika, że ci się pod samochodem droga "sprywatyzowała"
    na czas wysadzania pasażera.
    I przestań już bulgotać. Palnąłeś głupotę i nie potrafisz się teraz przyznać
    do błedu. Nie pierwszy raz z resztą.
    Koniec tematu.