  • Data: 2008-12-16 20:08:45
    Temat: Re: Co sądzicie o wyroku dla Ziobry?
    Od: Artur <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 16 Dec 2008 00:20:07 -0800 (PST), manix napisał(a):

    > przestępcy powinni udowodnić swoją niewinność a nie na odwrót

    Kiedy otrzymuje się "status przestępcy"?
    Pozostałą kwestię , doskonale pokazał Ci A. Lawa.

    > druga to taka,że aby wnosić o ukaranie osoby pomawiającej,
    > najpierw trzeba zostać uniewinnionym prawomocnym wyrokiem z danej
    > sprawy.

    A gdzie masz "sprawę" przeciwko dr. G o zabójstwo?

    > Jeśli w sprawie lekarza wciąż toczy się postępowanie i przedstawiono
    > mu około 50 poważnych zarzutów to według prawa najpierw powinien
    > zakończyć się jego proces z uniewinnieniem

    Przedmiotowa sprawa nie dotyczyła zadośćuczynienia za teksty o korupcji,
    tylko o "już nigdy więcej ten człowiek nie pozbawi innego życia".

    > [...] tu nawet nie powinno być sprawy przeciwko panu Z.

    Ty chyba dopiero co pojawiłeś się na planecie zwanej Ziemią :)

    > Natomiast w swoim stwierdzeniu pan Z. nikogo nie oskarżył, tylko na
    > podstawie oceny prokuratorskiej z otrzymanych dowodów w sprawie
    > lekarza stwierdził,

    I właśnie tego nie miał prawa robić.

    > że zajmując to właśnie stanowisko będzie trzymał
    > się swojej funkcji i nie dopuści aby takie sytuacje nie powtórzyły się
    > w przyszłości.

    Mylisz ze sobą "wątki". Te tezy dotyczyły innego "epizodu" i nie za to
    został orzeczony wyrok przeciwko min. Z.

    > Nie wiem, czy ktoś z piszących miał kiedykolwiek styczność z organami
    > sprawiedliwość?

    Ty może i miałeś, ale chyba po złej stronie ;)

    > Jeśli tak, to powinien wiedzieć, że prokurator z racji wykonywanego
    > zawodu nic innego nie robi tylko przedstawia dowody i dokonuje
    > oskarżenia

    Z jednym małym ale. Oskarża i owszem - ale przed obliczem Wysokiego Sądu a
    nie przed setkami mikrofonów i kamer.

    > Zapraszam chętnych na dowolną sprawę sądową do prawdziwego sądu, nie
    > tego co pokazują w telewizji.

    Dobra, dobra - nie kozakuj już, tylko obejrzyj sobie parę odcinków "Anny
    Marii W." :)))
    Być może załapiesz o co biega w "oskarżeniu" :)

    > To co się dzieje z panem Z. to ewidentna zemsta i to nie do końca
    > zgodna, nawet z naszym kulejącym prawem.

    Kolejny nawiedzony ... katastrofa, totalna katastrofa.

    > Ludzi jest bardzo łatwo nastawić na każdego i to udaje się wszystkim
    > tym, którzy mają większy dostęp do mediów.

    I to się udało "komuś" z Tobą. Szkoda tylko że Twoje tezy nie mają za wiele
    wspólnego ani ze zdrową logiką, ani z prawem.